Modtag nyheder og tilbud fra Abelone



Modtag nyheder og tilbud fra Abelone


 

Handelsbetingelser

 

Bestilling

Bestilling af varer sker via www.abelone-holte.dk. Du vil automatisk modtage en ordrebekræftelse(bekræftelse på at du har afgivet en ordre) via mail, efter bestilling. Når ordren er afgivet og du har modtaget bekræftelsesmailen, finder vi varen frem og pakker og sender den, men da vi også er en fysisk butik, og der derved er to salgssteder (web og kasse) tages der forbehold for udsolgte varer eller lagerfejl. Når varen er ved at blive pakket får du en mail om at vi er i gang med at behandle din ordre og til slut, umiddelbart før vi afsender din vare, vil du modtage en faktura pr. e-mail.

 

OBS! Under udsalget er der ekstra travlt i butikken og da webshop og butik kører fra samme lager kan det ske at en varer der figurere som tilgængelig på webshoppen faktisk er blevet solgt i butikken, da der kan være en forsinkelse på lageropdateringer.

 

 

Betaling

Alle priser på hjemmesiden er angivet i danske kroner og inkl. moms og alle danske afgifter, told mv. Betaling kan ske med Dankort, eDankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mastercard Debet. Transaktionsgebyrer betales af kunden, og tillægges købsbeløbet. Vi trækker ikke beløbet fra det betalende kort, førend vi har klargjort varen til afsendelse, vi trækker derfor ikke pengene fra kortet ved evt. lagerfejl eller udsolgte varer.

Levering

Vi leverer til Danmark, samt det meste af Europa, hvis ikke dit land fremkommer når du bestiller, kontakt os da på tlf. +45 45412708. Levering sker via GLS. Ordre lagt inden kl.13 på hverdage afsendes samme dag. GLS Privat bestræber sig på dag til dag levering i Danmark, og pakken leveres til en GLS pakkeshop nær din opgivne leveringsadresse. Når du bestiller din varer kan du vælge hvilken GLS pakkeshop du vil have pakken leveret til. Du adviseres via email eller sms når pakken er klar til afhentning. Pakker til andre lande har en leveringstid på 3-5 dage og leveres med GLS' samarbejdspartner i det pågældende land. 

Fragt

Alle varer sendes med GLS privat og pakker på 0-5 kg. koster 50,- kr. i porto, pakker over 5 kg. koster 100,- kr. i porto.

Pakker udenfor Danmark tillægges følgende portogebyr: Indenfor EU 200,- kr. i porto, udenfor EU 315,- kr. i porto. 

Fortrydelsesret

Abelone yder altid 14 dages returret fra modtagelsen. Du kan derfor returnere din varer indenfor 14 dage efter din modtagelse, varen skal blot være post-stemplet på d.14. dag - for at returretten kan opnås. Returretten forudsætter dog, at varen returneres i væsentlig samme stand som ved modtagelsen: I original og ubeskadiget emballage og i ubrugt stand, således at Abelone uden problemer kan sælge varen igen. Idet den originale emballage repræsenterer en ikke uvæsentlig værdi for Abelone, vil varen ikke kunne anses for at være returneret i væsentligt samme stand og mængde, hvis den originale emballage mangler eller er beskadiget. Yderligere skal det hangtag/mærke som varen er sikret med, være intakt. Er dette beskadiget eller har være forsøgt opbrudt, frafalder returretten.

Sammen med varen bedes du vedlægge en kopi af faktura for købet eller et ordre nummer, således at vi kan finde din original ordre i vort system, og tilbagebetale beløbet til det kort som varen er betalt med. Vi udbetaler ikke beløbet kontant eller via bankoverførsel, men krediterer det betalings- eller kreditkort som købet er foretaget med. 

Varen kan enten sendes retur til vores adresse: Abelone, Holte Stationsvej 22, 2840 Holte, Danmark. Eller varen kan afleveres retur ved fremmøde på adressen indenfor butikkens åbningstider. Du finder disse under siden 'Åbningstider'. Hvis du har fortrudt dit køb, eller skal have din vare byttet, skal du selv betale for forsendelsesomkostningerne for at returnere varen til os. Varer sendt til Abelone pr. efterkrav vil ikke blive modtaget.

Vi gør opmærksom på at retur pakker sendt som brev ikke er dækket af forsendelses forsikring og evt. tabte pakker ikke kan drages Abelone til ansvar. Vi opfordrer derfor vore kunder til altid at benytte forsendelse med forsikring og track and trace mulighed.

Hvis du har fået gratis fragt på dit køb, vil fragt blive modregnet i returbeløbet, såfremt det samlede køb derved kommer under kr. 1000,-

Ovenstående fortrydelsesret er kun gældende ved varer købt i vores webshop, varer købt i vores fysiske butik er omfattet af andre retur og ombytningsregler, disse regler er anført på din købskvittering, når du handler i butikken. UDSALGSVARER købt i vores fysiske butik kan IKKE ombyttes eller returneres!

Ligeså gælder der andre handelsbetingelser ved køb af varer på et af vore kældersalg.

Reklamation

Ved fejl eller mangler på varen, kan du klage til nedenstående mail- eller postadresse. Du har 2 års reklamationsret. Ved reklamationer senere end 6 måneder efter købet, skal køber bevise, at fejlen var til stede på købstidspunktet. Varerne sendes tilbage til nedenstående adresse. Det er dog en forudsætning for reklamationen, at disse fejl eller mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.

Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamation kan ske skriftligt, enten via e-mail til info@abelone-holte.dk , eller til nedenstående postadresse.

Ved reklamation over varer, der er ødelagte under transporten fra os til dig, vil vi altid bede om fotodokumentation af selve pakken samt indholdet - dette bedes sendt til ovenstående e-mailadresse, hvorefter du vil blive kontaktet med henblik på levering af en erstatningsvare.

Abelone betaler rimelige fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget. Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare frem for at betale købssummen tilbage. Dvs. din vare bliver repareret, eller du får en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over, såfremt din reklamation er berettiget.

Ved reklamation skal vedlægges købsfaktura eller som minimum ordre nummer, således at vi kan identificere ordren.

Klagelink

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til  Abelone - Holte Stationsvej 22 - 2840 Holte. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ansvarsbegrænsning

Der tages forbehold for prisstigninger, afgiftsændringer, valutaændringer, udsolgte/udgåede varer og tastefejl. Der kan forekomme en lagerfejl og der tages derfor forbehold for evt. udsolgte varer.

Personlige data

De oplysninger, du giver, når du handler med Abelone, bruges kun for at kunne gennemføre din ordre. Abelone sender ikke e-mail til kunderne uopfordret. Kunder vil kun modtage e-mails der er direkte relateret til en handel. Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, vil du modtage information om nye varer samt specielle kampagner. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Alle informationer om kunder bliver brugt og opbevaret efter bestemmelserne indenfor lovgivningen om databeskyttelse. Som kunde hos Ablone har du ret til at sende en indsigelse mod registrering af persondata, og du har ret til at få indsigt i hvilke oplysninger, vi har registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse omkring dem bedes sendt til: info@abelone-holte.dk

Kontakt- og firmaoplysninger:

Varer returneres til følgende adresse:

Abelone

Holte Stationsvej 22

2840 Holte

tlf. 45412708

email: info@abelone-holte.dk

CVR: 19015890